Pàgina inicial
CERCA AVANÇADA

FESTIVAL INTERNACIONAL DE BANDES MUSICALS I MAJORETTES A SANTA SUSANNA

Propera edició: 06/10/2012a 07/10/2012
Enviar un enllaç d´aquesta pàgina.Versió per imprimir.
Santa Susanna - Festival Internacional de Bandes Musicals i Majorettes (Foto: Joan Ribot)
Santa Susanna - Festival Internacional de Bandes Musicals i Majorettes (Foto: Joan Ribot)


El municipi turístic de Santa Susanna dona la benvinguda, com cada any durant el mes d’octubre, a grups musicals, marching bands i majorettes. El Festival Internacional de Bandes Musicals i Majorettes ha esdevingut en poc temps una gran proposta d’oci que té com a escenari privilegiat el pavelló d’esports de Santa Susanna.

Les bandes musicals, arribades de tota Europa, es reuneixen en diferents punts de la població per oferir audicions, exhibicions i cercaviles de primer nivell.

Santa Susanna - Festival Internacional de Bandes Musicals i Majorettes (Foto: Joan Ribot)
Santa Susanna - Festival Internacional de Bandes Musicals i Majorettes (Foto: Joan Ribot)







Espectacles
2011

- Dimarts dia 25 a partir de les 17.00h, concerts de les diferents Bandes Musicals a diversos llocs del municipi.

- Dimecres dia 26 a partir de les 17.00h, exhibició de les Bandes Musicals al pavelló municipal d’esports.

- Divendres dia 28 a partir de les 15.30h, desfilada de tots els grups des del Passeig Marítim fins al Torrentó de Can Gelat. I tot seguit espectacle dels Gegants de Santa Susanna al Parc del Colomer.

- Dissabte dia 29 a partir de les 15.30h al Pavelló Municipal d’Esports, concentració de tots els grups participants, breu salutació de totes les bandes musicals y tot seguit, entrega de diplomes i plaques per part de l’Ajuntament de Santa Susanna.

Centre informacio 1

Consorci de Turisme

Població: Santa Susanna

BUTLLETÍ

Vols rebre informació puntual?
Subscriu-te!
[Baixa]
festacatalunya · Tel. 938046359 · contactar · crèdits · avís legal · mapa web
Diputació de Lleida Diputació de Girona Diputació de Barcelona Diputació de Tarragona