Fira del Vi de Miami Platja

Propera edició: 22/03/2025 a 23/03/2025
Mont-roig del Camp - Fira del Vi de Miami Platja


Winelover! Torna la Fira del Vi de Miami Platja! Una molt bona ocasió per tornar a brindar amb la parella, amics o família i celebrar petits grans moments entre vins i somriures… Enguany podràs gaudir dels millors vins de 16 cellers de 8 Denominacions d’Origen amb actuacions musicalsinflables, un circuit de karts infantil, tasts de vins & formatges, un racó de gastronomia local, una zona Chill Out, sortejos a Instagram… i moltes sorpreses més!

Aquest any ens traslladem a la plaça del Cinquantenari de Miami Platja, a tocar de l’Avinguda Barcelona!
Mont-roig del Camp - Fira del Vi de Miami Platja


Horari de la Fira:
Divendres 22 de març: 18.00 a 23.00 h
Dissabte 23 de març: 11.00 a 23.00 h
Diumenge 24 de març: 11.00 a 22.00 h

Preu tiquets:
5 tasts + copa + porta copes: 10 €
2 tasts4 €
Copa + *porta copes4 €  *fins esgotar existències
Podràs adquirir els tiquets de les degustacions de vi durant els dies de la Fira del Vi de Miami Platja, en efectiu o targeta.

Sorteig a Instagram:
Si vols guanyar un pack de 3 vins dels cellers participants i 5 tiquets/degustacions per tastar els vins de la Fira, participa al sorteig!

 

Centre informacio 1

Població: Mont-roig del Camp

Fires, Festes i Activitats

Visita els Pobles i Ciutats de Catalunya

Omple almenys un camp, la resta els pots deixar buits
Mont-roig del Camp - Ajuntament
On Menjar
On dormir
Experiències a Mont-roig del Camp
Vols rebre els nostres butlletins
Facebook Festacatalunya
Instagram
Municipis senyalitzats amb QR. Visita autoguiada
A cau d�orella
amic, mitjans d�informació i comunicació OJD 
Festacatalunya · Tel. 938046359
Contactar · crèdits · avís legal · Mapa Web