Un any més, el primer cap de setmana d’octubre, Cardedeu es vesteix per acomiadar l’estiueig amb un seguit d’activitats teatralitzades al llarg del cap de setmana que ens transportaran a l’esplendor del Cardedeu de 1900, amb uns estiuejants que acaben l'estada al poble i tanquen les cases d’estiueig per tornar a la seva residència habitual a Barcelona.
Us convidem a un cap de setmana ple d’activitats entorn l’estiueig i el modernisme a Cardedeu que enguany coincideix amb l’últim cap de setmana per a visitar l’exposició “Estiueig de proximitat. 1850-1950” produïda per l’oficina de patrimoni de la Diputació de Barcelona, el Museu d’Arenys de Mar i el Museu de la Nàutica del Masnou. A més, al llarg del cap de setmana es podrà visitar la Casa – Museu Viader amb portes obertes durant tot el dia. Caldrà fer reserva al museu, els grups són reduïts.
|
DIVENDRES 29 DE SETEMBRE
Conferència sobre l’estiueig, en el marc de l’exposició “Estiueig de proximitat. 1850-1950” DISSABTE 30 DE SETEMBRE
Vivim la plaça!
Escena de ball i festa
Escena de pagès i minyona
Escena de passeig Escenes a càrrec de l’entitat Artescena Social amb la col·laboració de la Xarxa de Comerç Cardedeu.
Visita dinamitzada a l’exposició “Estiueig de proximitat. 1850-1950”
Inauguració del balneari Daurella – Teatre
Entrega de premis del joc de la Xarxa de Comerç, a càrrec d’Artescena i xocolatada DIUMENGE 1 D’OCTUBRE
Escenes d’estiueig. Ruta Raspall teatralitzada
La Diada Modernista és organitzada pel Museu Arxiu Tomàs Balvey de l’Ajuntament de Cardedeu i l’Associació Artescena Social. Conta amb la col·laboració de la Xarxa Comerç Cardedeu, la Fundació Viader, els propietaris de les cases modernistes del municipi, Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona i Consell Comarcal del Vallès Oriental. |