La Festa Major d’hivern dels Monjos es celebra cada any al voltant del 17 de gener (en honor de Sant Antoni Abat).
El seu programa d’activitats es durà a terme del 16 al 19 de gener.
La festa que es celebra sota l’advocació de Sant Antoni Abat, començarà amb una màster class de Zumba i seguirà divendres a partir de les 8 amb la traca d’inici de festa major, el pregó, a càrrec de Josep Anton Bigaire, un sopar popular i ball amb el grup Pentagrama.
Dissabte els actes inclouran una exhibició dels balls folklòrics dels Monjos que es farà a la pista de la societat a dos quarts de set de la tarda, i un concert i ball de Festa Major, a partir de les 10 de la nit, amb l’orquestra La Chatta.
Diumenge els actes començaran a les 12 del migdia, amb l’ofici de Festa Major en honor de sant Antoni Abat, amb la participació de la coral La Margaridoia. En acabar es farà una exhibició dels balls folklòrics petits.
Els actes de festa major finalitzaran el mateix diumenge a dos quarts de 7 de la tarda amb teatre a càrrec del grup El Molí, que representarà l’obra La bella vetlla, de Carles Casas.
La Festa Major d’hivern dels Monjos està organitzada per la societat La Margaridoia i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos. Tots els actes, excepte l’ofici i l’exhibició folklòrica posterior es realitzaran a la societat La Margaridoia.
|