Santa Dorotea, Festa Major d'Hivern a Capellades

Propera edició: 06/02/2024

Capellades - Santa Dorotea, Festa Major d'Hivern

El dilluns 6 de febrer és Santa Dorotea, la festa Major d’Hivern i copatrona de Capellades.

El cartell de celebració ens porta primer al Teatre La Lliga on es farà una nova sessió de teatre escolar el dimecres amb “La motxilla de l’Ada”, de la Cia. Teatre al detall.

El mateix teatre acollirà el divendres “As bestas” una projecció cinematogràfica que començarà a les 7 de la tarda.

Per al dissabte a la nit, a dos quarts de 9, hi haurà l’Anna Andreu en concert, amb la col·laboració de Ferran Palau. Les entrades es poden comprar ja a entrapolis.com L’Anna Andreu arriba novament amb la seva proposta delicada i intimista per presentar els seu nou disc: “La mida”.

Per al diumenge la proposta és familiar i oberta a tothom, “Bunji. La petita coala”, amb la Cia. Festuc teatre, a les 6 de la tarda. Teatre i titelles amb una coala que viu en un bosc d’eucaliptus i ens farà estimar i respectar el seu entorn.

I per al dilluns 6 de febrer, festa local, primer es farà l’ofici de Festa Major a l’església de Santa Maria de Capellades a un quart de 12 del migdia, i seguidament un concert organitzat pels Amics de l’Orgue Freixas Vivó, amb Francesc Pi, organista de l’església de Sant Bartomeu i Santa Tecla de Sitges.
 

Centre informacio 1

Població: Capellades

Fires, Festes i Activitats

Visita els Pobles i Ciutats de Catalunya

Omple almenys un camp, la resta els pots deixar buits
Capellades - Ajuntament
On Menjar a Capellades (Restaurants)
Allotjaments a Capellades
Vols rebre els nostres butlletins
Facebook Festacatalunya
Instagram
Municipis senyalitzats amb QR. Visita autoguiada
A cau d�orella
amic, mitjans d�informació i comunicació OJD 
Festacatalunya · Tel. 938046359
Contactar · crèdits · avís legal · Mapa Web