| ||||
PODEU VISITAR-LA VIRTUALMENT EN 360º La Capella de Sant Antoni Abat, adossada a la masia de Cal Palau, fou edificada l'any 1813 per la família, i encara que és una capella de propietat particular, s’utilitza dos dissabtes al mes per a fer-hi missa.
| ||||
Es tracta d’un edifici d’una sola nau, de petites dimensions, sense absis diferenciat. La coberta és de volta d'arc rebaixat. Als peus de l'església hi ha el cor. L'edifici presenta una porta d'arc rebaixat, una rosassa i un remat d'espadanya de ferro que conté la campana. La imatge de l’altar major és la de Sant Antoni de Pàdua.
| ||||
| ||||
Al cos d’edifici que hi ha al lateral esquerra de l’ermita podem veure un rellotge de sol pintat de tipus vertical declinant amb orientació sud-est. Presenta línies horàries de 6 a 17 hores, amb xifres romanes i senyals per a les mitges hores. Tenint en compte que a l’interior de la casa n’hi un altre data de 1804 podem pensar que ambdós serien contemporanis, i van ser repintats a finals dels anys 70 del segle XX.
|