Municipis senyalitzats amb QR. Visita autoguiada
A cau d�orella

Parc dels Vegetals

L’eslògan “Sant Iscle de Vallalta, la porta del Montnegre ", deixa palès que el 50% del territori del municipi resta ocupat per superfície corresponent al Parc Natural del Montnegre i el Corredor , que forma part d’una estratègia de generar una anella verda a l’entorn de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Sant Iscle de Vallalta - Parc dels Vegetals

Sant Iscle de Vallalta - Parc dels Vegetals

A les fondalades i als marges de les rieres es desenvolupen els boscos de ribera; les vernedes, omedes i gatelloses, al curs baix de les rieres han estat substituïdes per plantacions de plàtans i pollancres.
Sant Iscle de Vallalta - Parc dels Vegetals

Sant Iscle de Vallalta - Parc dels Vegetals

El Parc dels Vegetals s’inscriu en aquest marc, constituint alhora que un espai natural un espai d’esbarjo pels habitants del poble. En aquest espai mentre s’intenta preservar el medi natural (condicionament, senyalització, caixes niu als arbres...) s’obre un espai lúdic per a grans i menuts.
Sant Iscle de Vallalta - Parc dels Vegetals

Fires, Festes i Activitats

Visita els Pobles i Ciutats de Catalunya

Omple almenys un camp, la resta els pots deixar buits
Vols rebre els nostres butlletins
Facebook Festacatalunya
Instagram
La Granadella - Setmana Santa 2023
amic, mitjans d�informació i comunicació OJD 
Festacatalunya · Tel. 938046359
Contactar · crèdits · avís legal · Mapa Web