 | La Garriga - Fira de Nadal del Barri de Dalt (Foto: Associació de Veïns i Comerciants del Barri de Dalt) |
Un any més ja i tornem a ser, aquesta serà la IX Fira de Nadal del Barri de Dalt de La Garriga.
La nostra fira es consolida any rere any com la més important del nostre municipi. Cada any s’hi poden trobar més paradetes i més variades, decoració, alimentació, objectes de regal, empreses que es promocionen, tot de cara a les properes festes de Nadal i festius. També hi oferim tallers i diverses activitats per la mainada.
Ja fa uns anys que col·laborem amb la Marató de TV3, que se celebrà en aquelles èpoques, amb una xocolatada popular on les donacions van íntegres a la causa. Dissabte a la tarda també hi haurà una escudella solidària i a les 10 de la nit hi haurà l'actuació del grup de música "Els imbècils".
On realment es veu a la tarda al fer-se fosc l’encant de les fires nadalenques, amb les llumetes i decoracions d’aquells dies i el bon caliu de la gent passejant i gaudint.
Horari:
Dissabte: De 17.00 a 22.00 h
Diumenge: De 10.00 a 20.00 h
|