Nova edició del "Mercat dels Tastets de la Terra i les Trompetes". Organitzat per la CAC (Cabrerès Associació de Comerciants), l'Ajuntament de L'Esquirol i amb la col·laboració de l'Escola Municipal de Música "El Faristol", aquest esdeveniment promet una experiència multi sensorial única per a tota la família.
El mercat, que s'iniciarà a les 10 del matí serà el lloc perfecte per explorar i degustar una àmplia varietat de productes agroalimentaris i artesanals de la zona del Collsacabra.
A més, durant el matí, l'Escola Municipal de Música "El Faristol" organitzarà el "Festival de Combos", amb actuacions en dos escenaris diferents des de les 10 del matí fins a les 14:00, que complementaran perfectament l'ambient festiu del mercat. Entre concert i concert gaudirem de la primera ballada d’enguany dels geganters de l’Esquirol: L’Ermengol i l’Adalais.
A la tarda, a partir de les 16 h, el Tremendo oferirà un concert, que posarà la cirereta final a aquesta jornada plena d'entreteniment i cultura.